torsdag 7 oktober 2010

Någon som behöver en tårta??

Jag vet knappt om jag vågar skriva det, men nu har det i alla fall lugnat ner sig lite på tårtfronten och jag kan återigen ta emot beställningar. Nu har jag ju tyvärr inget bageri, så jag kan fortfarande bara baka begränsat antal, så först till kvarn gäller. Så vill du beställa en tårta i oktober, november eller december är det bara att höra av sig! Helgen 23-24 oktober är jag dock fullbokad, eftersom jag då ska vara med på Vaggeryds kommuns konst-och kulturhelg med mina tårtor. På söndagen den 24 oktober finns det möjlighet att besöka olika konstnärers och hantverkares ateljéer och jag kommer att finnas med mina tårtor och figurer på Mofas Hus, där kommer även min man vara med och visa sina möbler och min syster med sina stickade alster, samt Anita på Heden som gör jättefina saker i fårskinn. Missa inte detta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar